Reklamacje i zwroty

Zwroty i reklamacje

I. ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT)

W ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu zamówienia Konsument ma prawo zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu. Produkt nie powinien nosić śladów używania, nieuszkodzony, kompletny powinien być czysty, z oryginalnie mocowanymi metkami.

Zwrotowi nie podlegają produkty lecznicze. Art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r., nr 45, poz. 271) przewiduje możliwość zwrotu produktów leczniczych jedynie z uwagi na ich wadę jakościową lub niewłaściwe wydanie.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Konsument zobowiązany jest do dostarczenia zakupionego Towaru (prosimy o staranne zabezpieczenie wysyłanego Towaru) oraz dołączenie kopii dowodu zakupu lub innego dokumentu wskazującego na nabycie Towaru przez Klienta, jak również kompletu akcesoriów na adres:

PROSIMY NIE WYSYŁAĆ ZWROTÓW ZA POMOCĄ POCZTY POLSKIEJ

Dane do wysyłki zwrotów towarów firmami kurierskimi i za pomocą paczkomatów:
Imię: Sklep
Nazwisko: Psie Chrupki 
Adres sklepu: ul. Rudnickiego 3A lok. 17HB, 01-858 Warszawa
Kontakt: tel. 570452117 mail: kontakt@psiechrupki.pl

Nr paczkomatów do wysyłki zwrotów:

  • Paczkomat Inpost nr WAW135A adres: Powązkowska 43A, Warszawa 01-797
  • Paczkomat ORLEN nr 813340 lub 851934 adres: Powązkowska 43, Warszawa

W sytuacji, gdy zwracany towar zostanie zwrócony uszkodzony, niekompletny lub noszący znamiona użytkowania wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, Sprzedawca zastrzega sobie prawo dochodzenia od Kupującego odszkodowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego produktu.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

W celu przyspieszenia obsługi Państwa zwrotu prosimy o wypełnienie i załączenie formularza zwrotu.

Biuro Obsługi Klienta: Sklep Psie Chrupki ul. Rudnickiego 3A lok. 17HB, 01-858 Warszawa

Dla Umów Sprzedaży dokonanych począwszy od dnia 01.01.2021 r. uprawnienie do zwrotu Produktu, o którym mowa powyżej, przysługuje na tych samych zasadach co konsumentowi również osobie fizycznej zawierającej Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, o ile zawarta umowa nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego.

Szczegółowe informacje o trybie odstąpienia od umowy zawarte są w Regulaminie sklepu internetowego Psie Chrupki w § 10 „Prawo odstąpienia od umowy”.

DO POBRANIA:  FORMULARZ ZWROTU

 

II. REKLAMACJA

Dokładamy starań, aby oferować Państwu produkty najwyższej jakości. Jeśli jednak stwierdzą Państwo, że zakupiony towar posiada wadę, to przed upływem dwóch lat od jego nabycia, mogą Państwo złożyć reklamację.

W celu skorzystania z uprawnień rękojmi lub gwarancji Klient zobowiązany jest do dostarczenia zakupionego Towaru (prosimy o staranne zabezpieczenie wysyłanego Towaru oraz dołączenie kopii dowodu zakupu lub innego dokumentu wskazującego na nabycie Towaru przez Klienta na adres:

PROSIMY NIE WYSYŁAĆ REKLAMACJI ZA POMOCĄ POCZTY POLSKIEJ

Dane do wysyłki reklamacji towaru firmami kurierskimi i za pomocą paczkomatów:
Imię: Sklep
Nazwisko: Psie Chrupki 
Adres sklepu: ul. Rudnickiego 3A lok. 17HB, 01-858 Warszawa
Kontakt: tel. 570452117 mail: kontakt@psiechrupki.pl

Nr paczkomatów do wysyłki reklamacji:

  • Paczkomat Inpost nr WAW135A adres: Powązkowska 43A, Warszawa 01-797
  • Paczkomat ORLEN nr 813340 lub 851934 adres: Powązkowska 43, Warszawa

W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji prosimy o wypełnienie i załączenie formularza reklamacji.

Szczegółowe informacje o trybie rozpatrywania reklamacji zawarte są w Regulaminie sklepu internetowego Psie Chrupki w § 11 „Reklamacje".

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji
Zgodnie z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 maja 2013 r. („Rozporządzenie”) w sprawie możliwości rozwiazywania sporów konsumenckich pozasądowymi metodami, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. 

W przypadku pytań odnośnie zwrotów i reklamacji zapraszamy do kontaktu z naszym Sklepem Psie Chrupki:

telefon: +48 570-452-117
e-mail: kontakt@psiechrupki.pl

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 19:00.

DO POBRANIA:  FORMULARZ REKLAMACJI

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium